Lorem ipsum dolor sit amet

Αν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, όσο πιο γρήγορα αναγνωρίσετε την αξία της διαφήμισης τόσο καλύτερα. Αλλά αν δεν έχετε εμπειρία μάρκετινγκ, μπορείτε να χτυπήσετε έναν τοίχο από τούβλα σε σχέση με τη διαφήμιση. Αυτό είναι ένα κοινό δίλημμα, και για αυτό το θέμα, μπορείτε να θεωρήσετε μια εταιρεία μάρκετινγκ για να βοηθήσει με την καμπάνια σας. Αν και είναι αποτελεσματική, αυτή η προσέγγιση δεν είναι σε καμία περίπτωση φθηνή.

Ποιες είναι οι επιλογές σας στην αρχή;

Χρησιμοποιώντας διαφημιστικά αντικείμενα, όπως στυλό, μπορείτε να ξεκινήσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ. Αυτή η τακτική μάρκετινγκ do-it-yourself μπορεί να μην προσεγγίζει ένα ευρύ κοινό, αλλά είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης. Αλλά γιατί να πάτε αυτή τη διαδρομή;

  • 1. Οικονομικά αποδοτικό Σκεφτείτε σοβαρά το ποσό που μπορείτε να δαπανήσετε για το μάρκετινγκ. Οι νέοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων δεν διαθέτουν συνήθως πολλά κεφάλαια. Ως εκ τούτου, συχνά αναζητούν φθηνούς τρόπους να κάνουν γνωστό το όνομά τους. Υπάρχει κόστος για τη δημιουργία διαφημιστικών στυλό, αλλά αυτή η τακτική μάρκετινγκ είναι μακράν η πιο αποδοτική διαθέσιμη. Τα διαφημιστικά στυλό πωλούνται χύμα και το κόστος ανά τεμάχιο είναι πολύ προσιτό. Για παράδειγμα, ίσως μπορείτε να πάρετε 500 στυλό για κάτω από € 300. Αυτό είναι πολύ φθηνότερο από τις περισσότερες άμεσες αποστολές, ραδιοφωνικές διαφημίσεις και τηλεοπτικά σποτ.
  • 2. Κινητές διαφημίσεις Οι διαφημίσεις άμεσης αλληλογραφίας, τηλεόρασης και ραδιοφώνου είναι πολύ αποτελεσματικές. Αλλά για να είναι αποτελεσματικές αυτές οι διαφημίσεις, οι πελάτες πρέπει να τις ακούν ή να τις δουν την κατάλληλη στιγμή. Η ραδιοφωνική διαφήμισή σας μπορεί να αναπαραχθεί ενώ κάποιος οδηγεί στο αυτοκίνητό του. Αλλά τη στιγμή που η διαφήμιση σβήνει, αυτό το άτομο μπορεί να ξεχάσει την εταιρεία σας. Είναι διαφορετικό με διαφημιστικά στυλό. Κατά το σχεδιασμό προσαρμοσμένων διαφημιστικών στυλό για την εταιρεία σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε το όνομα της εταιρείας σας, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου σας, καθώς και τη διεύθυνση ιστού σας απευθείας στη συσκευή τύπου πένας. Κάθε φορά που οι παραλήπτες χρησιμοποιούν την καρφίτσα σας, σας υπενθυμίζουν την υπηρεσία σας. Μπορεί να μην χρειάζονται επί του παρόντος το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά αν αναπτύξουν μια ανάγκη στο μέλλον, η εταιρεία σας μπορεί να είναι η πρώτη που εμφανίζεται στο κεφάλι τους.
  • 3. Ευχρηστία Με οποιοδήποτε είδος διαφημιστικού αντικειμένου, είναι καλό να επιλέξετε ένα στοιχείο που θα λάβει μεγάλη χρήση. Μπορείτε να δημιουργήσετε και να επιλέξετε άλλους τύπους διαφημιστικών ειδών, όπως μπλουζάκια, ανοιγόμενα μπουκάλια και μαγνήτες. Αυτά είναι χαριτωμένα, αλλά πόσο συχνά θα τα χρησιμοποιούν οι παραλήπτες; Τα διαφημιστικά στυλό είναι πολύ διαφορετικά. Σχεδόν ο καθένας δουλεύει ή παρακολουθεί το σχολείο, ενώ έχει και χρήση για στυλό. Δεν θέλετε ένα διαφημιστικό στοιχείο που οι παραλήπτες θα ξεχάσουν ή θα πετάξουν. Μην νομίζετε ότι το μάρκετινγκ δεν αποτελεί επιλογή λόγω του περιορισμένου προϋπολογισμού σας. Υπάρχουν περισσότεροι από λίγοι τρόποι για να αποκτήσετε το όνομα της επιχείρησής σας στο κοινό. Ξεκινήστε με μάρκετινγκ χαμηλού κόστους και τελικά μπορείτε να προχωρήσετε σε μεγαλύτερες καμπάνιες. Πλέον με στυλό, μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων.